Zborul garantat este un serviciu pus la dispoziție de FlyGo Voyager pentru a ajuta clienții în cazul în care zborul este anulat de compania aeriană.
Acest serviciu se adresează tuturor clienților care au achiziționat biletul prin intermediul site-ului nostru web.
În cazul nefericit de anulare a zborului de către compania aeriană, FlyGo va compensa inconvenientul prin emiterea unui voucher nominal cu o valoare dublă față de costul original al biletului.
În cazul zborurilor dus-întors, valoarea dublă se va aplica exclusiv pe cea a segmentului anulat.
Serviciul poate fi achiziționat doar în momentul rezervării biletului de avion. Nu poate fi adăugat ulterior, este nominal și nu poate fi transferat altui client.
În momentul anulării zborului, clientul are obligația de a ne comunica situatia prin metodele de contact disponibile pe site.
Clientul trebuie să furnizeze toate datele de identificare ale zborului.
Agenția va rezolva cazul în termen de 48 de ore de la primirea notificării.
FlyGo va răspunde solicitărilor de voucher în timpul programului de lucru.
Voucherul este o formă de credit oferită de Agenția FlyGo Voyager prin care clientul poate achiziționa alte bilete de avion.
Voucherul poate fi folosit o singură dată și numai prin intermediul site-ului web „www.fly-go.ro” prin introducerea codului de voucher pe pagină.
In cazul in care sectiunea de voucher nu este disponibila, va rugam sa ne contactati prin metodele disponibile pe site – e-mail sau telefon.
Voucherul este nominal și nu poate fi transferat.
Dacă valoarea biletului nou de cumpărat este mai mare decât valoarea voucherului, diferența poate fi plătită cu cardul de credit al clientului.
Dacă valoarea biletului de cumpărat este mai mică decât valoarea voucherului, nicio diferență nu poate fi rambursată, restul voucherului nu poate fi reutilizat.
Acceptând emiterea Voucherului, clientul se obligă să nu solicite companiei să reprogrameze calatoria in cauza sau să anuleze biletul de avion.
Prin accesarea acestui serviciu, clientul autorizează FlyGo Voyager să anuleze zborul neutilizat în numele său.
Serviciul „Zbor garantat” nu acoperă evenimente cauzate de forță majoră, inclusiv, dar fără a se limita la: războaie, activități teroriste, greve naționale, faliment ale companiilor aeriene, incendii, epidemii, uragane și alte evenimente grave reale sau potențiale, dezastre de mediu.
FlyGo se angajează să despăgubească clientul în limita dublului valorii prețului biletului, cu respectarea tuturor părților acestor „Termeni și condiții”.
În cazul acceptării voucherului de către client, FlyGo se obligă ca orice altă compensație, cu excepția valorii biletului care rămâne în contul FlyGo, să fie rambursată clientului conform regulilor companiei.
În cazul acceptării voucherului de către client, acesta din urmă se obligă:
să nu solicite rambursarea biletului direct de la Companie;
să nu folosească solutiile de reprogramare ale zborului oferite de Companie;
să desemneze în numele său, FlyGo, pentru a recupera costul platit pe biletul de avion anulat;
să pună la dispoziția FlyGo toate documentele necesare pentru recuperarea contravalorii biletului anulat;
să anunțe imediat FlyGo dacă a obținut orice formă de rambursare de la Companie pentru costul biletului de avion anulat;
sa garanteze că toate datele furnizate către FlyGo sunt veridice și corecte.
Voucherul este valabil timp de o săptămână de la data anulării zborului.
Dacă Clientul nu respectă Termenii și Condițiile stabilite aici, acesta nu va putea beneficia de emiterea Voucherului.
Dacă se constată că informațiile transmise de Client sunt incomplete, incorecte sau false, Voucherul nu va fi emis.
În toate cazurile, serviciul nu este rambursabil.
Dacă noul bilet nu este utilizat din motive care nu sunt imputabile companiei aeriene, serviciul este în orice caz nerambursabil.