Rezervări Noi

Dacă doriți să efectuați o rezervare prin telefon, contactați agenții Fly Go Voyager:
Programul de asistență este de Luni - Vineri intre orele 09:00 - 24:00 si Sâmbătă intre orele 10:00 - 17:00.
Vă stăm la dispoziție cu toate informațiile legate de rezervările de bilete online si răspundem in cel mai scurt timp posibil cu eficiență si transparență.
Vă asteptăm cu cele mai noi oferte la bilete de avion, servicii de rent a car, hoteluri, city break-uri, servicii turistice personalizate etc.

Call Center: 031 9988

Schimbare/anulare rezervare

Dacă ați facut o rezervare pe site-ul Fly-go.ro si doriți să aduceti modificări asupra ei, trimiteți un e-mail sau contactați operatorii noştri pentru a verifica şi/sau a găsi soluționarea cererii in cel mai scurt timp posibil. Inainte de a ne contacta, vă rugăm să aveți la îndemana codul de rezervare din confirmarea de bilet transmisă prin email de catre sistemul de rezervări Fly Go Voyager.

Call Center: 031 9988

support.ro@flygosupport.com

Asistență si reclamații

Dacă ați facut o rezervare pe site-ul Fly-go.ro si doriți informații despre plată, să semnalați o defecțiune a site-ului sau dacă nu ați primit confirmarea rezervării in 24 de ore de la efectuarea plătii, ne puteți contacta de Luni - Vineri intre orele 09:00 - 24:00 si Sâmbătă intre orele 10:00 - 17:00.

Call Center: 031 9988

support.ro@flygosupport.com

Datele firmei

Polița de asigurare seria I nr. 58779 Valabilă pană la data de 22.09.2025
Licența de turism nr. 724 din 08.08.2024 agenție de turism organizatoare.
Brevet de turism nr. 20384/03.02.2012 cu funcția de manager în activitatea de turism
 

Denumire societateFly Go Voyager S.R.L.
ProfilAgenție de turism organizatoare
Anul înființarii2005
Cod Unic de InregistrareRO18102780
Registrul ComerțuluiJ40/18631/2005
Licența turism724/08.08.2024
Sediu socialStr Eugeniu Carada 5/7, sector 1, Bucuresti
Capital social25.000 RON

Comunicat Oficial


Stimați clienți,

Dorim să vă informăm că Fly Go își continuă activitatea într-o formă redusă și că toate biletele achiziționate vor continua să fie emise în mod regulat.

După peste 20 de ani de activitate, din cauze externe și independente de voința noastră, am fost nevoiți să deschidem procedura de insolvență.

Precizăm cu fermitate că nu este vorba despre faliment, așa cum unii au speculat pe nedrept.

Dorim de asemenea să vă reamintim că, doar în anii 2024 și 2025, Fly Go a asigurat călătoria pentru peste 470.000 de pasageri și a efectuat rambursări în valoare de aproximativ 9.000.000 Euro.

Vă rugăm să luați în considerare cu atenție informațiile care urmează. Acestea privesc deschiderea procedurii generale de insolvență împotriva societății, termenele procedurale stabilite de tribunal, precum și modalitățile concrete prin care eventualele pretenții pot fi formulate, declarate și înscrise la masa credală.

Subliniem că respectarea acestor instrucțiuni și termene este indispensabilă pentru exercitarea legitimă, completă și în termen a drepturilor de care beneficiați în calitate de potențiali creditori ai societății.

Ne pare profund rău pentru neplăcerile pe care, din cauza imposibilității de a continua în mod regulat operațiunile, unii pasageri le-au putut suferi.

Procedura de insolvență
Prin Încheierea ședinței din 07.08.2025, pronunțată de Tribunalul București – Secția a VII-a Civilă, în dosarul nr. 26953/3/2025, a fost deschisă procedura generală de insolvență împotriva societății Fly Go Voyager SRL. Au fost stabilite următoarele termene procedurale:
  • Termenul limită pentru depunerea cererii de admitere a creanțelor – 22.09.2025;
  • Termenul pentru verificarea creanțelor, redactarea și publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvență a tabelului preliminar – 13.10.2025;
  • Termenul pentru aprobarea definitivă a tabelului de creanțe – 07.11.2025;
  • Data primei adunări generale a creditorilor – 20.10.2025;
  • Termenul limită pentru redactarea și publicarea în BPI a Raportului asupra cauzelor și împrejurărilor insolvenței – 17.09.2025.


Depunerea declarațiilor de creanță
Pentru înscrierea la masa credală, creditorii trebuie să completeze și să transmită la Tribunalul București – Secția a VII-a Civilă (Dosar nr. 26953/3/2025) „Declarația de înscriere a creanței în tabelul preliminar al debitoarei Fly Go Voyager SRL”, în conformitate cu art. 104 din Legea 85/2014.

Declarația trebuie să conțină:
  • Nume/denumirea creditorului
  • Domiciliul/sediul
  • Suma datorată
  • Titlul creanței;
  • Menționarea eventualelor cauze de preferință.


La declarație trebuie anexate documentele justificative ale creanței și eventualele acte constitutive de garanții, în termenul stabilit (contracte, facturi, calcule penalități etc.).

Declarația de creanță trebuie depusă în dublu exemplar:
  • Originalul la Tribunalul București – Secția a VII-a Civilă (Dosar nr. 26953/3/2025), împreună cu taxa judiciară de timbru de 200 Lei;
  • A doua copie la Administratorul Judiciar la adresa: București, Bd. Aviatorilor nr. 52, Parter, Ap. 1-2, Sector 1, indicând și o adresă de e-mail pentru corespondență.
Modalități de plată a taxei de timbru (200 Lei)

Taxa poate fi plătită:
  • La Direcția de Impozite și Taxe de la sediul creditorului, cu mențiunea „taxa de timbru dosar nr. 26953/3/2025”;
  • La sucursalele CEC Bank (vezi www.cec.ro), cu aceeași mențiune;
  • Online, pe portalul Consiliului Superior al Magistraturii, la adresa https://registratura.rejust.ro/, selectând opțiunea „Plata taxei judiciare de timbru într-un dosar existent”.


La acest link găsiți ghidul pentru completarea cererii de înscriere
https://portal.just.ro/105/Documents/Ghid%20justitiabili%20-modele%20de%20cereri%20in%20materia%20insolventei%20final.pdf

Cu privire la achitarea taxei de timbru în suma de 200 de lei aferenta declarației de creanță, precizăm faptul că Ordonanța de urgență a Guvernului României nr. 80/2013, prevede următoarele:
  • taxele judiciare de timbru se plătesc de debitorul taxei, în numerar, prin virament bancar sau printr-un sistem electronic de plată la distanta/online, într-un cont distinct de venituri al bugetului local, «Taxe judiciare de timbru şi alte taxe de timbru», al unității administrativ-teritoriale în care persoana fizică are domiciliul sau reședința ori, după caz, în care persoana juridică are sediul social.
  • dacă persoana care datorează taxa judiciară de timbru nu are nici domiciliul, nici reședința ori, după caz, sediul în România, taxa judiciară de timbru se plătește în contul bugetului local al unității administrativ-teritoriale în care se află sediul instanței la care se introduce acțiunea sau cererea.
Pentru această a II-a ipoteza vă indicăm contul IBAN RO92TREZ70621070203XXXXX deschis pe numele UAT Primăria sector 6 București