021 9986
Luni - Vineri 09:00 - 24:00 | Sambata 10:00 - 16:00

Termeni si conditii

Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni si aceste conditii contractuale (Termeni si Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet www.fly-go.ro (Site proprietate Fly Go Voyager SRL)

Acceptarea Termenilor si Conditiilor. Utilizand acest Site sau comandand servicii prin intermediul call center-ului, va exprimati acordul deplin cu privire la continutul acestor Termeni si Conditii, fara nicio alta rezerva. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in niciun fel.

In anumite cazuri (vezi Pachete de servicii turistice/ City Break cat si Rezervari Hoteluri), va exprimati acordul inclusiv cu privire la aplicarea clauzelor mentionate in Contractul cu Turistul, document obligatoriu in conformitate cu legislatia romana, in materia vanzarii pachetelor de servicii turistice.  

Pentru a folosi Sistemul pentru Rezervari, vor trebui acceptate, implicit, toate conditiile descrise in cele ce urmeaza, indiferent daca Utilizatorul apeleaza la serviciile Companiei prin mijloace electronice sau telefonic. Acceptarea lor reprezinta expresia vointei personale si constituie o obligatie legala intre Utilizator si Fly Go Voyager SRL.

Clientul are dreptul sa copieze ori sa foloseasca, fara obligatii fata de Fly Go Voyager SRL, continutul scris de mai jos.

Date despre Site. Site-ul va este oferit de Fly Go Voyager SRL, companie romaneasca, cu sediul social in Str. Eugen Carada, nr. 5-7, bl. 1, sc. A, ap. 8, sector 3.

Utilizarea Site-ului. Fly Go nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini. Fly Go nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.

Legaturi catre alte Site-uri. Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe, operate de alte parti implicate. Fly Go nu are niciun control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nicio responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partilor implicate. Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Fly Go. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui directionate catre administratorii paginilor in cauza.

Informatiile publicate pe Site. Fly Go ofera, prin intermediul Site-ului, informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.

 Fly Go nu asigura nicio garantie cu privire  la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.), si nici faptul ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.

Fly Go nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare la tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.

Operatorul Sistemului pentru Rezervari din cadrul www.fly-go.ro este societatea Fly Go Voyager SRL, cu sediul in Bucuresti, str. Eugen Carada, nr. 5-7, bl. 1, sc. A, ap. 8, sector 3.

Modificari asupra Site-ului. Fly Go poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.

Obligatiile Utilizatorului. Prin acceptarea prezentilor Termeni si Conditii, Utilizatorul confirma ca are intreaga putere legala si/ sau ca este capabil sa isi asume obligatii legale, avand in vedere ca prin acceptarea acestora Utilizatorului ii revine intreaga responsabilitate financiara referitor la utilizarea Sistemului.

Se angajeaza sa foloseasca Sistemul exclusiv pentru rezervarea sau cumpararea de bilete in conditii legale, evitand orice actiune rau intentionata menita sa ii aduca (Utilizatorului) foloase necuvenite.

Nu va face rezervari folosind identitati false sau nu va plati pentru aceste rezervari cu carduri de credit pentru care nu detine acceptul titularului de a le folosi.

Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):

- responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs.

- aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de a initia actiuni juridice

- garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.

- neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezervari false sau frauduloase

- Interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii

- Obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.

Responsabilitatea Fly Go. Se angajeaza sa ofere servicii la cele mai inalte standarde tuturor Clientilor ce apeleaza la serviciile sale, fie prin intermediul site-ului www.fly-go.ro, fie prin intermediul Departamentului Serviciu Clienti.

Fly Go nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.

Fly Go este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).

Fly Go nu este responsabila pentru pierderile directe si/ sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fara a se limita la: posibile diferente de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informatii incorecte comunicate si/ sau preluate de la companiile aeriene si/ sau hoteliere sau de catre toti si/ sau oricare dintre societatile partenere care furnizeaza servicii turistice prin intermediul Fly Go.

Fly Go nu poate garanta furnizarea neintrerupta a Site-ului si nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.

Va face tot posibilul pentru a remedia eventualele defectiuni survenite in cadrul Sistemului in cel mai scurt timp.

Limba de publicare a informatiilor. Fly Go depune toate eforturile ca varianta in limba romana a Site-ului sa contina informatiile relevante privind serviciile oferite si termenii aplicabili unui anumit serviciu publicate in limba romana, insa din cauza faptului ca o mare parte a informatiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervari international, anumite informatii, conditii aplicabile anumitor servicii precum si alte detalii ce pot influenta utilizarea in bune conditii a serviciilor oferite pot sa fie in limba engleza. In cazul in care exista orice neclaritati, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 021 9986  pentru a primi asistenta de la unul dintre consultantii nostri.

Definitii. In cuprinsul Termenilor si Conditiilor urmatorii termeni vor fi intelesi dupa cum urmeaza:

Fly-go.ro (www.fly-go.ro) este un site operat de SC Fly Go Voyager SRL (denumita si Compania sau Fly Go) cu sediul in Bucuresti, Str. Eugen Carada, nr. 5-7, bl. 1, sc. A, ap. 8, sector 3.

Utilizatorul este orice persoana care foloseste Sistemul pentru Rezervari atat telefonic, cat si prin mijloace electronice. Utilizatorul va putea fi definit si ca Beneficiar sau Client.

Sistemul pentru Rezervari sau (Sistemul) reprezinta un software ce permite Utilizatorului sa caute curse interne (pe teritoriul Romaniei) sau internationale intre oricare doua orase si de asemenea sa estimeze costurile aferente, respectiv sa cumpere biletele de avion. De asemenea, prin intermediul Sistemului de Rezervari, Utilizatorul poate cauta alte servicii de rezervare camere hotel, City Break-uri, inchirieri auto.

Taxa de serviciu reprezinta costul aplicat de catre Fly Go pentru serviciile oferite Utilizatorului in situatia achizitionarii de servicii prin intermediul Sistemului de Rezervari, servicii care nu sunt oferite de catre companiile aeriene, respectiv: 

Compararea preturilor pentru datele selectate atat a companiilor Low Cost, cat si de linie, pentru a ajuta Utilizatorul in alegerea celei mai potrivite variante pentru acesta;

Posibilitatea efectuarii calatoriei prin intermediul unor zboruri combinate care poate ajuta Utilizatorul la reducerea costurilor, cat si libertatea alegerii dintr-o multitudine de variante;  

Consultanta telefonica atat inainte cat si dupa realizarea rezervarilor pentru orice nelamuriri/ modificari;

Diversificarea modalitatilor de plata, respectiv: plata online cu carte de credit/ debit, plata la oricare dintre sucursalele din Romania ale bancilor partenere ale Fly Go, plata la agentiile partenere ale Fly Go;

Serviciile Fly Go. Fly Go va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita.

Oferim o multitudine de servicii, avand posibilitatea de a efectua rezervari de bilete de avion, inchirieri autoturisme, feribot, city break-uri sau hoteluri direct de pe Site (in timp real).

Rezervarile de bilete de avion se supun Conditiilor Generale de Rezervare si Vanzare a Biletelor de Avion, la care se adauga prevederile prezentului contract. Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative si se pot modifica oricand. Cererile de rezervare efectuate pe site nu va garanteaza blocarea locurilor si tarifelor. Dupa efectuarea cererii pe Site, un agent Fly Go va confirma tariful pe e-mail sau telefonic. 

Fly Go actioneaza in calitate de intermediar pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice). Fly Go nu-si asuma nicio responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in niciun fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site, acestea fiind influentate de informatiile oferite de catre Furnizorii de Servicii Turistice.

Limitarea raspunderii. Fly Go Voyager SRL mentioneaza ca utilizarea Sistemului de Rezervari se face exclusiv pe cheltuiala si riscul Utilizatorului. Compania nu garanteaza ca folosirea Sistemului va fi lipsita de erori, la fel cum nu garanteaza nici ca rezultatele cautarii vor indeplini cerintele Utilizatorului in ceea ce priveste continutul, precizia si utilitatea informatiilor returnate.

De asemenea, responsabilitatea privind corectitudinea si acuratetea datelor pasagerilor, datelor de contact, cartilor de credit sau a datelor de facturare utilizate in efectuarea unei rezervari ii revine in totalitate Utilizatorului, Fly Go neputand fi trasa la raspundere in cazul in care Utilizatorului i se aduce un prejudiciu ca urmare a nerespectarii acestei prevederi.

Compania nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri in cazul refuzului la imbarcare pe fondul neprezentarii la timp la zbor, conform regulamentelor in vigoare (120 minute in cazul zborurilor externe si 90 minute in cazul zborurilor interne) sau a unor probleme legate de documentele personale (depasirea valabilitatii documentului de identitate, lipsa vizei de intrare in tara de destinatie sau de escala, pasaport cu interdictie, viza falsa, lipsa declarațiilor notariale si/ sau a cazierului in cazul insotirii de minori etc.), responsabilitatile cu privire la obtinerea informatiilor referitoare la documentele necesare pentru formalitatile de calatorie precum si a detinerii respectivelor documente la momentul zborului revenindu-i in exclusivitate pasagerului.

Unele Linii Aeriene pot cere informatii suplimentare cu privire la pasager (API) sau inregistrarea pasagerului (check-in) cu 15 zile pana la 8 ore inainte de zbor, nerespectarea acestor proceduri putand atrage penalizari din partea liniilor aeriene, respectiv refuzul la imbarcare. Fly Go va lua toate masurile pentru a informa pasagerul cu privire la aceste proceduri atat inainte de confirmarea biletului, cat si ulterior confirmarii, punandu-i la dispozitie mijloacele necesare pentru completarea formularelor cu informatii suplimentare, si nu poate fi trasa la raspundere in cazul in care pasagerul nu completeaza informatiile personale corect si in timp util.

Anumite tarife disponibile in sistemul de rezervare www.fly-go.ro sunt supuse anumitor conditii speciale de rezervare si emitere. Aceasta regula se aplica in special biletelor de avion ce trebuie rezervate si achitate cu cel putin 7, respectiv 14 zile in avans (advanced purchase) sau celor cu emitere obligatorie in termen de maximum 24 de ore sau chiar in ziua efectuarii rezervarii (instant purchase). Nerespectarea acestor conditii de rezervare poate influenta tariful final al biletului. In astfel de conditii, Fly Go isi rezerva dreptul de a anula rezervarea inainte de data plecarii si nu isi asuma responsabilitatea pentru nerespectarea termenului de emitere dat de Liniile Aeriene, motivat prin depasirea termenului de cumparare a biletului specificat in conditiile tarifare.

Obligatiile contractuale dintre Fly Go si Utilizator inceteaza la momentul emiterii biletului de avion si a achitarii pretului de catre Utilizator, inclusiv taxele datorate Fly Go pentru prestarea serviciilor. 

Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice. Orice rezervare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Fly Go si va intra in vigoare acest contract. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, elibererea voucher-elor pentru hoteluri, pentru inchirieri de masini, a asigurarilor de calatorie, asigurarea de suport telefonic si orice alte actiuni ce necesita interventie umana se va face doar in intervalul 9.00 - 18.00, de Luni pana Vineri, cu exceptia zilelor declarate prin lege ca nelucratoare.

Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.

Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa “Transit-without-visa”. Fly Go nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport/ terminal la altul. De asemenea, unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

Daca utilizati optiunea "Cereri speciale" (cu titlu exemplificativ, dar fara a se limita la: loc pentru persoane cu handicap, servicii transport minori neinsotiti, transport bagaje speciale, camera fumatori/nefumatori etc.), Fly Go nu garanteaza confirmarea acestor cereri, dar le va trimite catre Furnizorul de Servicii Turistice. La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni si sa luati legatura cu reprezentantii Fly Go pentru detalii complete. 

Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene este de 120 min. pentru zborurile internationale, respectiv 90 min. pentru zborurile interne. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul nerespectarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza.

Anulari/ Modificari. In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Fly Go despre intentiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteti anula/ modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.

Fly Go sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Fly Go sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula/ modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice.

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita la anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Fly Go isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.

In caz de forta majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau intarzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand ca banii sa ii fie restituiti pasagerului sau sa i se propuna noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii Fly Go. Drepturile pasagerului aplicabile intrun astfel de caz sunt cele izvorate din Regulamentul (CE) nr. 261/ 2004 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor norme comune in materie de compensare si de asistenta a pasagerilor in eventualitatea refuzului la imbarcare si anularii sau intarzierii prelungite a zborurilor. 

TERMENI SI CONDITII APLICABILE PENTRU REZERVARI BILETE DE AVION - COMPANII AERIENE LOW-COST (LCC - LOW COST CARRIERS) SI COMPANII AERIENE DE LINIE

Ce este o companie aeriana Low-Cost. O companie aeriana Low-Cost poate fi una din companiile urmatoare : EasyJet, MyAir, SkyEurope, BmiBaby, Wizz Air, Wind Jet, Ryanair etc. Companiile aeriene low-cost opereaza in mod frecvent "City and Beach/ Sunshine" pe rute pe care durata de zbor este de obicei de mai putin de 3 ore.

Cautarea zborurilor. Utilizatorul va putea cauta zboruri disponibile, care sa indeplineasca criteriile sale, prin alegerea uneia sau mai multor rute de zbor si prin completarea unui formular cu datele sale personale.

Confirmarea cererii de rezervare. Utilizatorul primeste confirmarea cererii de rezervare la adresa de e-mail pe care a introdus-o in campul aferent. Confirmarea include: numarul cererii de rezervare, informatii despre ruta aleasa, costul total al biletului la momentul cererii de rezervare si metoda de plata.

Parcurgerea tuturor pasilor prezentati si comandarea biletului vor fi obligatorii pentru cumpararea unui bilet de avion.

Costul unui bilet este afisat in moneda Europeana - EURO. Acesta include: pretul biletului, taxele de aeroport si Taxa de Serviciu perceputa de catre Companie.

Confirmarea unei rezervari nu presupune si confirmarea tarifului final, liniile aeriene putand modifica tariful fara un anunt prealabil, intre momentul efectuarii cererii de rezervarii si cel al platii. 

Pentru rezervarile de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care Fly Go va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula rezervarile automat.

Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervari fara ca plata sa fie inregistrata in conturile Fly Go, prin urmare Fly Go nu va garanteaza rezervarea locurilor si a tarifelor comunicate in momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar dupa ce plata este efectuata si biletele sunt emise.

Intre momentul efectuarii cererilor de rezervare pe site sau telefonic si momentul achitarii biletelor de avion si vizualizarii platii in contul Fly Go de catre angajatii sai, pot aparea modificari de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. 

Astfel, daca cererea de rezervare a Utilizatorului a fost facuta pe un tarif care nu mai este valabil in momentul confirmarii platii de catre banca folosita de Fly Go, angajatii Fly Go vor lua legatura cu Utilizatorul pentru a-i transmite noul tarif, inainte de a emite biletul de avion. Daca Utilizatorul va agrea noul tarif, acesta va trebui sa intreprinda masuri pentru a plati in cel mai scurt timp diferenta rezultata, urmand ca biletul de avion sa fie emis dupa ce diferenta este platita si confirmata. Daca Utilizatorul nu va agrea tariful comunicat, Compania va returna in totalitate suma platita de Utilizator in termen de 2-5 zile lucratoare de la momentul primirii banilor (termenul poate varia in functie de procedurile bancare).

Fly Go nu poarta nicio raspundere pentru modificarile de pret ale biletelor de avion intervenite intre momentul efectuarii cererii de rezervare si cel al emiterii biletului. 

Cumpararea unui bilet de avion. Utilizatorul poate cumpara un bilet in conditiile in care a introdus in Sistem datele personale corecte, respectand ordinea ceruta de catre procedurile companiilor aeriene. Inainte de a cumpara un bilet, Utilizatorul este obligat sa citeasca si sa accepte acest Statut, precum si sa-si insuseasca informatii privind conditiile de plata pentru rutele de zbor alese.

Utilizarea biletelor ce folosesc "Regula zilei de Duminica"Cand se foloseste un astfel de bilet, Utilizatorul trebuie sa aiba in vedere ca returul se va face intotdeauna in cea mai apropiata Duminica dupa plecare. De asemenea, plecarea si sosirea nu vor avea loc in aceeasi zi.

In cazul calatoriilor in afara Europei, este bine de stiut ca tariful depinde in mare parte de sezon.

Dupa primirea rezervarii, Fly Go poate contacta Clientul in vederea verificarii datelor sale personale si pentru a confirma oferta. Daca acest contact nu va fi posibil, Compania nu va putea fi trasa la raspundere pentru efectuarea rezervarii in conditiile expuse in rezervare.

Renuntare la drepturi. Finalizarea rezervarii unui bilet de avion pentru o cursa Low-cost atrage automat acordul dvs. cu privire la termenii si conditiile impuse de compania aeriana low-cost existenti in cadrul website-ului companiei aeriene low-cost. Fly Go nu poarta nicio responsabilitate pentru nicio actiune, eroare sau omisiune aparute pe acest Site ca rezultat al unei schimbari intervenite in interfata website-ului companiei aeriene low-cost.

Atentionare: compania aeriana low-cost isi rezerva dreptul de a refuza transportul oricarei persoane care a achizitionat un bilet  in neconcordanta cu legile aplicate, conditiile tarifului sau termenii si conditiile generale ale companiei. Dreptul de refuz poate fi acordat companiilor potrivit noilor legi impotriva terorismului. Va rugam, notati ca aceste companii "LCC" opereaza independent una de alta si, de obicei, conditiile de transport sunt inflexibile. In plus, aceste companii vor aplica tarife suplimentare pentru orice schimbare facuta odata ce rezervarea a fost finalizata si vor impune taxe de anulare "severe". Permitandu-ne sau cerandu-ne sa rezervam un zbor "LCC" in numele dvs., dvs. acceptati ca Fly Go nu poate sa-si asume nicio responsabilitate pentru schimbarile de zbor aduse sau anulari facute ale rezervarii dvs. de catre compania "LCC". Pentru a evita orice incertitudine si dupa cum este mentionat, cand rezervam un zbor "LCC" in numele dvs., dvs. sunteti de acord cu termenii si conditiile de rezervare impuse de compania "LCC".

Anulare. In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic  Fly Go despre intentiile dvs.

Companiile aeriene de obicei nu ramburseaza clientul in cazul anularii rezervarii. Cererile de rambursare pot fi, cu toate acestea, luate in considerare daca sunt circumstante atenuante speciale, cum ar fi deces sau motive medicale majore. In astfel de cazuri, costurile administrative ce sunt aplicate fiecarui pasager sunt deduse din fiecare itinerariu si restul obtinut este rambursat sub forma de credit. Aceste demersuri trebuie facute direct cu compania aeriana.

Schimbari de nume. Odata ce ati facut o rezervare a unui bilet de avion puteti avea posibilitatea de a face o modificare de nume in schimbul unei taxe administrative. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre compania aeriana.

Daca exista o diferenta de tarif intre pretul initial platit si pretul platit la momentul modificarii numelui, pasagerul va fi taxat cu acea diferenta.

Schimbari de zbor.  Zborurile pot fi schimbate cateodata inainte de ora si data programate (potrivit orarului de zbor) ale zborului initial, in raport cu numarul de locuri disponibile. Pasagerii pot astfel rezerva alte zboruri (schimba data si/ sau ora) si vor plati taxe administrative suplimentare, si diferenta dintre tarif si taxe de aeroport, dupa caz. Daca tariful disponibil pentru zborul ales este mai mic, aceasta suma nu va fi rambursata de catre companie. 

In caz de forta majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau intarzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand ca banii sa ii fie restituiti pasagerului sau sa i se propuna noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii Fly Go. Drepturile pasagerului aplicabile intr-un astfel de caz sunt cele izvorate din Regulamentul (CE) nr. 261/ 2004 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor norme comune in materie de compensare si de asistenta a pasagerilor in eventualitatea refuzului la imbarcare si anularii sau intarzierii prelungite a zborurilor. 

Despre Bagaje. Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport al bagajelor. Aceste informatii va sunt prezentate pe site, in timpul procesului de rezervare sau de catre consultantii Fly Go, telefonic.

Pentru unele companii aeriene, bagajul de mana si/ sau cala este inclus in tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost si pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat fata de pretul biletelor si aceste informatii va vor fi furnizate in timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achizitionate in momentul efectuarii rezervarii sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului. 

Fiecare companie aeriana are un anumit numar maxim admis de kg si dimensiuni diferite pentru bagajele de mana sau de cala. In cazul in care nu va incadrati in aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar.

Vize si vaccinuri. Vizele nu sunt incluse in tarifele afisate. Turistii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util. De asemenea, turistii trebuie sa se asigure ca documentele de calatorie (pasaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data parasirii Romaniei.

Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra de asemenea in responsabilitatea turistului.

Returnarea biletelor de avion. In cazul nefolosirii serviciului, clientul are posibilitatea de a returna un bilet de avion cumparat prin www.fly-go.ro, cu conditia ca tipul de bilet sa permita o astfel de operatiune, iar returnarea sa fie efectuata la o data anterioara datei de plecare. In momentul returnarii biletului, clientul trebuie sa fie constient ca penalizarile rezultate in urma operatiunii vor fi deduse din costul biletului (suma dedusa ca penalizare pentru returnarea biletului este stabilita de catre Liniile Aeriene si mentionata in conditiile tarifare si poate depasi 50% din costul initial al biletului, in functie de clasa tarifara).  Unele bilete de avion achizitionate nu permit modificari (de nume, de itinerariu etc.) sau rambursarea biletelor, nici macar in cazul returnarii biletului la o data anterioara datei de plecare. Anularea unui astfel de bilet sau neprezentarea la zbor inseamna pierderea sumei totale platita pentru acest tip de bilet. Taxa de serviciu perceputa de Fly Go (si evidentiata in momentul efectuarii rezervarii, respectiv in factura aferenta) nu este rambursabila. 

 Check-in. Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atat pentru companiile de linie cat si pentru cele low cost, insa pentru cele low cost se plateste o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, FLY GO va recomanda sa efectuati check-in-ul online. Informatiile despre efectuarea check-in-ului online va vor fi comunicate de agentii FLY GO in momentul efectuarii rezervarii.

Pasagerii care ajung la check-in desk dupa ce ghiseul a fost inchis, nu mai pot fi inregistrati pentru imbarcare. Pasagerii pierd, astfel, dreptul de a fi transportati. Aceasta de asemenea inseamna ca majoritatea companiilor nu vor rambursa biletul si nu vor face o alta rezervare fara taxe suplimentare pentru un zbor mai tarziu si nici nu vor oferi vreo compensare. De aceea, avizam pasagerii sa se inregistreze pentru imbarcare in timp util si inainte de a se inchide ghiseul. Companiile LCC au extins de asemenea masurile de securitate pe aeroporturi. Companiile LCC cer pasagerilor sa prezinte un document de identitate la inregistrare. Va rugam sa retineti aceste detalii si luati in considereare ca aceste lucruri pot cauza intarzieri la inregistrare.

E-Tickets (Bilete). In general, companiile LCC folosesc e-tickets. Aceasta inseamna ca nu vor emite bilete de hartie si ca va trebui sa aveti pasaportul sau cartea de identitate pentru a putea zbura (anumite companii aeriene necesita atat completarea si tiparirea cartii de imbarcare, cat si prezentarea acesteia la momentul imbarcarii, iar in caz contrar pot aplica o taxa pentru emiterea acesteia in aeroport, aceste informatii va vor fi aduse la cunostinta prin e-mail odata cu primirea confirmarii rezervarii. Cand faceti o rezervare, veti primi o confirmare de la noi, care reprezinta doar un numar de rezervare pentru compania LCC. Va recomandam sa pastrati aceasta confirmare (sau de preferat sa imprimati confirmarea de calatorie), intr-un loc sigur, deoarece este singura dovada pe care o veti primi referitor la rezervare.

Modificarea sau anularea rezervarii datorata liniei aeriene. Fly Go nu isi asuma raspunderea pentru orice modificari ale orarelor sau rutelor de zbor datorate Liniilor Aeriene, precum si in cazul anularii zborului de catre Liniile Aeriene. Orice informatii referitoare la posibile schimbari in sistemele Liniilor Aeriene vor fi comunicate de catre angajatii Fly Go fie telefonic, fie la adresa de e-mail specificata in cadrul sectiunii "Sistemul de rezervari",  in momentul primirii de catre Fly Go a notificarii oficiale de la operatorul de transport aerian.

Fly Go nu isi va asuma responsabilitatea pentru pierderile survenite in urma unei greve a companiei aeriene sau a angajatilor aeroportului, a unor situatii de forta majora (interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, atacuri teroriste, actiuni industriale) sau a oricarei situatii independente de controlul direct al Fly Go ce rezulta in anularea rezervarii sau zborului (incluzand, dar fara a ne limita la situatii de supra rezervare, falimentul companiei aeriene etc.).

Drepturile pasagerului aplicabile intr-un astfel de caz, sunt cele izvorate din Regulamentul (CE) nr. 261/ 2004 al Parlamentului European si al Consiliului de stabilire a unor norme comune in materie de compensare si de asistenta a pasagerilor in eventualitatea refuzului la imbarcare si anularii sau intarzierii prelungite a zborurilor. 

TERMENI SI CONDITII APLICABILE PACHETELOR TURISTICE/OFERTE DE TIP CITY BREAK

Oferte turistice de tip city-break. Fly Go pune la dispozitia clientilor sai posibilitatea de a-si personaliza vacanta,putand alege orice data de plecare si de retur. In general, oferta de tip city break prezentata de Fly Go este alcatuita din urmatoarele servicii turistice: transport, cazare cu sau fara mic dejun. Oferta este variata, pentru orice destinatie solicitata de client.

Aceste servicii sunt prezentate de Fly Go intr-un singur pachet oferta. Serviciile incluse intr-un city break pot fi achizitionate separat, fiind vorba de aceleasi servicii prezentate in oferta de pe site sau clientii pot solicita o oferta personalizata si, in acest caz, serviciile turistice pot diferi de cele promovate pe site.

Termenii si conditiile rezervarii difera in functie de fiecare produs turistic inclus in oferta de tip city break si acestea depind de regulile impuse de partenerii Furnizori de Servicii Turistice cu care colaboreaza Fly Go. 

Rezervarile se vor face in functie de disponibilitatea acestora la partenerii Fly Go si in functie de termenii si conditiile companiei, mentionate pe site-ul Fly Go sau de catre operatorii Fly Go pentru fiecare serviciu ales in parte.

Fly Go nu-si asuma nicio responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in niciun fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Orice rezervare efectuata online/ telefonic/ e-mail/ direct presupune acceptarea termenilor si conditiilor Fly Go si a regulilor prevazute in contractul cu turistul. 

TERMENI SI CONDITII APLICABILE PENTRU REZERVARI DE HOTELURI

Tipuri de camera. Denumirile standard in industria hoteliera a tipurilor de camera reprezinta, in general, urmatoarele:

1) Camera single – contine un singur pat pentru o persoana;

2) Camera dubla – contine un pat dublu pentru 2 persoane;

3) Camera twin – contine 2 paturi de cate o persoana;

4) Camera dubla/ twin in regim de single – contine un pat dublu pentru o persoana;

5) Camera tripla – contine 3 paturi de cate o persoana sau un pat dublu pentru 2 persoane si un pat suplimentar pentru 1 persoana;

6) Camera quadrupla – contine fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoana, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane si 2 paturi suplimentare de 1 persoana;

7) Camera twin/ dubla plus copil – contine fie 2 paturi separate sau un pat dublu plus 1 pat suplimentar pentru copil, in functie de varsta indicate in rezervare. In unele cazuri, in functie de varsta, copilul imparte acelasi pat cu parintii. In cazul in care doriti pat explicit pentru copil, va sugeram sa efectuati cautarea doar pentru adulti, considerand copilul adult.


Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificati daca doriti baby-cot in campul de observatii din rezervare (in cazul in care acesta exista) sau sa ne comunicati pe e-mail, imediat dupa finalizarea rezervarii.

Alocarea camerelor catre turisti este facuta de catre unitatea de cazare (cu exceptia cazurilor in care este rezervata si achitata dinainte o anumita camera).


Informatii cu privire la check-in si check-out. Ora de check-in este, in general, ora 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. 

Important! Aceste ore sunt diferite de la un hotel la altul. Este important sa verificati aceste informatii pe site-ul Fly Go sau sa consultati agentii Fly Go.

In situatia depasirii orei de check-in anterior mentionata, camerele dvs. sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora (18:00 – ora locala), va rugam sa mentionati in rezervare sau sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, estimand si ora de sosire. In situatia in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.

Cat priveste ora la care se face check-out, urmeaza sa va informati direct la receptia hotelului daca si in ce conditii poate fi amanata ora pana la care check-out –ul poate fi realizat fata de conditiile normale mentionate anterior.

In situatia in care, din motive temeinice, onorarea rezervarii nu este posibila, unitatea de cazare este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau superioara. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sarbatori de peste an etc) rezervarile pot avea termeni si conditii speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata etc).

Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.


Campanii de discount hoteluri Fly Go.  


Periodic, Fly Go poate derula campanii de discount-uri. In general, campaniile de discount vor avea prevazute regulile proprii de aplicare, care vor fi comunicate in mod distinct la momentul derularii acestora. Acestea se vor completa, in masura in care anumite aspecte nu sunt cuprinse, cu prevederile acestor termeni si conditii.


Colectarea de review-uri. Fly Go poate colecta pareri despre hoteluri, destinatii, serviciile oferite de Fly Go si partenerii nostri de la clientii sai, dupa ce acestia s-au intors din vacanta, in vederea imbunatatirii serviciilor oferite catre clienti.


Clientii sunt de acord cu privire la publicarea review-urilor pe site sau sa fie folosite de catre consultantii Fly Go in vederea recomandarii de hoteluri/ destinatii, asupra publicarii numelor persoanelor care au oferit review-ul si a datei acestora.

Review-urile pot fi colectate online/ prin e-mail/ telefon de catre consultantii Fly Go.


Fly Go isi rezerva dreptul de a refuza anumite review-uri (ex. cele care nu au legatura cu vacanta, cele exprimate intr-un limbaj vulgar etc.), precum si dreptul de a edita erorile gramaticale si de exprimare, fara a schimba sensul cuvintelor.

Review-urile oferite de clienti devin proprietatea Fly Go.

CONDITII ASIGURARI MEDICALE DE CALATORIE

Conditiile asigurarilor medicale de calatorie sunt mentionate separat pe site si pot fi vizualizate accesand link-ul urmator: http://www.fly-go.ro/asigurari/termeni/

MODALITATI DE PLATA

Produsele si serviciile Fly Go Voyager achizitionate pot fi platite prin:

1. Plata cash sau cu card la agentiile Fly Go din Calea Mosilor, nr. 209, bloc 17, scara 3, parter sau B-dul Dimitrie Pompeiu, nr 7G, spatial S16, parter.

2. Plata cash (depunere numerar) la banca. Orice serviciu sau produs achizitionat prin intermediul Fly Go Voyager poate fi achitat prin depunere numerar direct in conturile Fly Go Voyager din cadrul institutiilor bancare mentionate in confirmarea primita de catre client sau indicate de catre agentii Fly Go.

Pentru preturile exprimate in EUR, recomandarea noastra este sa achitati tot in moneda EUR. Va rugam sa luati in considerare ca pentru plata in RON se va aplica un comision de risc valutar de 2% pe langa cursul BNR utilizat in conversia EUR - RON.

3. Plata cu cardul bancar online. Produsele si serviciile oferite de Fly Go pot fi achizitionate direct de pe site-ul nostru folosind cardurile bancare. Anumite companii LCC accepta doar plata cu cardurile bancare personale si nu cu carduri bancare ale companiei. Anumite companii LCC pot chiar aplica o taxa suplimentara cand platiti cu cardul dvs bancar. Compania noastra va face tot posibilul sa afiseze orice taxe suplimentare in cazul platii cu cardul bancar inainte de a face o rezervare; cu toate acestea acest lucru nu va fi intotdeauna posibil. 

Pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent. In acest caz, Clientul urmeaza ca in termen de 60 de minute de la primirea unui mesaj prin e-mail sa furnizeze documentele suplimentare. In lipsa furnizarii acestor informatii, atat comanda, cat si tranzactia Dvs. se vor anula automat.

Alte informatii cu privire la Plata. Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nicio responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul fly-go.ro, hotelului sau a reprezentantului acestuia.

In anumite cazuri, detaliile cardului dvs. bancar pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul in cauza va prelua platile pentru rezervarile dvs.

Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.

Fly Go sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.

Plata se poate efectua cu principalele carduri bancare recunoscute si prezentate detaliat pe Site (in subsolul acestuia).

Fly Go sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin carduri bancare. In acest caz, veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Fly Go isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cardul bancar al unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.

In cazul in care emitentul cardului dvs. bancar o cere, Fly Go sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cardului bancar. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.

In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cardului dvs. bancar, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cardului dvs. bancar, precum si un extras de cont recent.

Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.

Tranzactiile de pe cardul bancar se fac imediat dupa finalizarea biletului. Taxa handling fee va fi mentionata ca "www.fly-go.ro Bucharest". Va recomandam sa pastrati aceasta confirmare de plata.

Taxa de serviciu. Clientul, dupa cautarea si inregistrarea, precum si ca urmare a cumpararii a cel putin unuia dintre serviciile furnizate in portal, autorizeaza FLY GO sa utilizeze datele cu privire la cardul bancar utilizat, date oferite de catre client. Inainte de a efectua tranzactia de cumparare  a serviciului dorit, vi se va cere sa platiti o taxa de serviciu, taxa ce poate varia in functie de data de plecare, ruta, compania aeriana etc.

Clientul accepta faptul ca, in cazul unei solicitari de modificare si/ sau de anulare si/ sau in situatia neutilizarii unuia sau a mai multor servicii achizitionate, posibilitatea de a obtine restituirea taxei depinde de conditiile furnizorului de servicii. Daca respectiva companie aeriana decide sa ramburseze costul rezervarii, taxa de serviciu aplicata pentru emiterea biletelor de calatorie de catre FLY Go nu va fi rambursata. In cazul biletelor emise de companii aeriene low cost, cererea de rambursare trebuie sa fie facuta direct de catre calator, in modul specificat de companie.

In cazul biletelor emise de companiile aeriene membre IATA, cererea de rambursare trebuie sa fie depusa si gestionata prin intermediul agentiei de turism emitente. Prin urmare, in astfel de cazuri, clientul instruieste si autorizeaza ca FLY GO sa efectueze, in numele clientului, toate activitatile necesare pentru a obtine rambursarea sumelor ce fac obiectul rambursarii (daca este cazul). FLY GO va confirma clientului prin e-mail faptul ca s-a initiat procedura de rambursare, cu indicarea sumelor care fac obiectul rambursarii, suma ce nu va contine taxa de serviciu aplicata de FLY GO, aceasta fiind nerambursabila. FLY GO va rambursa clientului, in termen de 30 zile de la primirea sumelor respective, suma primita de la compania aeriana, mai putin comisionul de administrare pentru activitatea desfasurata. Restituirea se va face prin creditare catre cardul bancar folosit la momentul platii serviciului de client. Pentru orice intrebari suplimentare sau nelamuriri despre procedura de rambursare, este activ serviciul de e-mail, adresa fiind: info@fly-go.ro

Aceasta taxa va acoperi costurile de serviciu si accesul la Sistemul de Rezevari. Plata acestei taxe poate fi indicata ca o tranzactie separata pe extrasul dvs. de cont.

Rata de schimb. Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.

Factura. Compania va elibera, pentru fiecare rezervare, o factura fiscala, folosind datele de facturare oferite de Utilizator. In cazul in care Utilizatorul nu specifica date de facturare separate, Compania va emite factura pe numele platitorului.

Factura fiscala se emite in moneda in care au fost achitate serviciile (RON, EUR sau USD) indiferent de moneda in care a fost efectuata tranzactia pentru costul biletului de avion, cursul aplicat pentru facturare fiind cursul Bancii Naționale a Romaniei (BNR). Compania nu isi asuma nicio responsabilitate pentru eventualele diferente ce pot aparea intre suma facturata si suma retrasa de pe cardul bancar in urma tranzactionarii in alta moneda decat cea in care este deschis contul principal al cardului.

Factura se trimite, la cerere, prin e-mail (la adresa de e-mail oferita de Utilizator) in termen de 7 zile lucratoare de la data efectuarii rezervarii.

Conform legilor in vigoare, factura se considera originala fara semnatura si stampila Companiei. Totusi, in cazul in care Utilizatorul doreste acest lucru, Compania poate trimite prin curierat (pe cheltuiala Utilizatorului) un exemplar semnat si stampilat.

ALTE PREVEDERI

Forta Majora. Fly Go nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita la, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Fly Go sau furnizorii sai.

Copyright si Marca Inregistrata. Copyright-ul, drepturile de proprietate si continutul Site-ului sunt rezervate de catre Fly Go. Materialul continut pe Site este proprietatea Fly Go sau a afiliatilor sai, exceptand cazul in care sunt recunoscute ca apartinand altor parti implicate.

Alte nume de companii, sigle, produse sau servicii care apar pe Site pot fi marci inregistrate ale respectivilor proprietari.

Nu aveti niciun drept sau licenta de utilizare a acestor marci inregistrate sau a materialelor proprietare Fly Go.

Pentru reclamatii ne puteti contacta prin e-mail la adresa reclamatii@fly-go.ro.

Cookies. Cookies sunt fisiere de dimensiuni mici stocate pe computerul dumneavoatra in momentul in care vizitati fly-go.ro. Computerul dumneavoastra recunoaste si accepta automat aceste fisiere. Informatia colectata de cookie este stocata pe server si va fi folosita de fiecare data cand Utilizatorul va accesa fly-go.ro. Cookies inmagazineaza informatii comerciale si de marketing. Aceste fisiere sunt utilizate pentru diferite functii: interactiunea dintre Utilizator si website mai rapida, completarea automata a formularelor, pastrarea produselor in cosul de cumparaturi, inregistrarea preferintelor Utilizatorului, autentificare si securitate.

Fisierele de tip Cookie nu sunt periculoase si nu trebuie tratate de Utilizator precum un virus ce poate dauna computerului. Browser-ul utilizat permite setarea si limitarea colectarii de fisiere Cookie pe hard disk.

Desi este stocat pe hard disk, un Cookie nu poate citi si transmite proprietarului site-ului alte informatii salvate pe hard disk. Un cookie contine doar informatii colectate la accesarea unei pagini www.

Confidentialitate. Termenii politicii de confidentialitate a Fly Go sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii.

Prin acceptarea prezentilor Termeni si Conditii sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Fly Go sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Fly Go.

Securitatea datelor cu caracter personal. Fly Go respecta in totalitate legislatia privind securitatea datelor cu caracter personal ale Utilizatorului si se angajeaza sa nu instraineze aceste date catre terte parti in alte scopuri decat cele pentru care au fost solicitate.

Cand utilizeaza Sistemul pentru Rezervari de Bilete de Avion, Utilizatorului i se va cere sa introduca anumite informatii personale, indispensabile pentru confirmarea rezervarii si pentru emiterea corecta a biletelor. De fiecare data cand se foloseste Sistemul, Compania va trebui sa trimita catre sistemele de rezervari ale liniilor aeriene, care opereaza zborurile alese de Utilizator, informatii despre: nume, prenume, sex si, in cazul copiilor, adolescentilor si persoanelor in varsta, date despre varsta acestora precum si data nasterii.

Datele personale sunt stocate de catre Fly Go intr-o baza de date securizata ce este folosita exclusiv intern si face posibila analiza, de catre Companie, a dorintelor si comenzilor Clientului.

Fly Go detine autorizarea de prelucrare a datelor cu caracter personal nr. 29867 , in conformitate cu legea nr.677/ 2001, modificata si completata.

Fly Go va face tot posibilul ca fiecare Utilizator al Sistemului sa aiba acces la produse noi, servicii sau promotii prezentate pe www.fly-go.ro si alte canale de comunicare. Prin urmare, Compania isi rezerva dreptul de a informa Utilizatorul cu privire la campanii promotionale. Utilizatorul poate opta pentru renuntarea la aceste informatii, folosind instructiunile regasite in e-mail-urile trimise de catre Fly, la adresa www.fly-go.ro/dezabonare-newsletter/ cat si din contul personal daca acesta este un utilizator inregistrat Fly Go.

In vederea acceptarii acestui Statut, Utilizatorul confirma autenticitatea datelor sale personale si in acord cu Legea nr. 677/ 2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, si este de acord cu stocarea si procesarea acestor date in Sistemul pentru Rezervari de Bilete de Avion.

Politica de Securitate. Fly Go utilizeaza tehnologie securizata pentru a proteja informatiile dvs. personale si tranzactiile financiare. Fly Go se conformeaza procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a Fly Go. Daca veti alege sa platiti cu cartea de credit, detaliile cartii dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzactiei, determinand o securitate marita. Fly Go utilizeaza tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achizitionare online prin intermediul cartii de credit, o securitate marita.

Modificari ale Termenilor si Conditiilor. Fly Go isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.

Garantii. Prin natura serviciilor oferite Utilizatorilor, Fly Go nu ofera garantii. Serviciile sunt furnizate in conformitate cu practicile curente ale Companiei.

Dreptul de retragere. Conform OG 34/ 2014, art. 3 par. 3 lit. j , produsele si serviciile oferite de Fly-go.ro sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Reclamatii. Plangerile cu privire la efectuarea unei rezervari sau achizitionarea unui bilet de avion trebuie trimise in termen de 7 zile de la data achizitionarii serviciului, fie in scris, pe adresa biroului Fly Go, fie prin e-mail, la reclamatii@fly-go.ro. Plangerile cu privire la incidentele legate de zbor trebuie trimise in termen de maximum 7 zile de la efectuarea zborului, insotite de documentele doveditoare, in caz contrar Fly Go nemaiputand garanta inregistrarea reclamatiei pasagerului de catre linia aeriana.

Fly Go va confirma Clientului acceptarea reclamatiei si il va informa pe acesta in legatura cu termenul necesar investigarii reclamatiei in termen de 3 zile lucratoare de la primirea acesteia. Termenul pentru solutionarea unei reclamatii variaza de la caz la caz, in functie de timpul de raspuns al companiilor aeriene.

Orice reclamatie referitoare la hoteluri/ city break trebuie trimisa in scris pe adresa biroului Fly Go sau prin e-mail la reclamatii@fly-go.ro,  in maximum 7 zile de la data iesirii din hotel.

Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului.

Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.

Legea  aplicabila. Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Fly Go si este guvernat de legile din Romania. 

Solutionarea divergentelor. In vederea solutionarii oricarei situatii litigioase izvorata intre parti, acestea vor actiona cu buna credinta astfel incat aceasta sa fie stinsa in mod amiabil. In cazul in care, dupa incercarea solutionarii amiabile, partile nu ajung la un rezultat de compromis, divergenta va fi supusa spre solutionare instantelor judecatoresti,  competenta in solutionare apartinand instantelor de la sediul Fly Go.



Versiunea Desktop Versiunea Mobil

Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.