021 9986
Luni - Vineri 09:00 - 24:00 | Sambata 10:00 - 16:00

Conditii Generale De Asigurare

(CGA) valabile începând cu data de 01.04.2016

AGA INTERNATIONAL S.A, Filiala Austria,
Pottendorfer Straße 25-27, 1120 Viena, Tel.: +43 1 525 03-7, Fax: +43 1 525 03-999
Date bancare: UNICREDIT TIRIAC BANK, SWIFT CODE — BACXROBU, cont: R055 BACX 0000 0005 0977 4000 — RON

Tribunalul comercial Viena; Anuarul societatilor comerciale FN 100329, Nr. registrului de prelucrare a datelor: 0465798;

Nr. de identificare al impozitului pe cifra de afaceri: ATU 15366609.

Adresa de corespondenta:
Tel. / Fax: +40-21/312.22.36 / 38,
E-mail: office.ro@mondial-assistance.at, www.mondial-assistance.ro

Sunt valabile doar acele paragrafe din CGA care se potrivesc pachetelor de asigurare alese.
Normele legislative în vigoare sunt cele ale dreptului austriac.

Intrebari frecvente asigurari

1. Cum pot achizitiona o asigurare de calatorie?

Poti achizitiona asigurarea de calatorie atat in procesul de rezervare a unui bilet de avion prin intermediul site-ului, cat si prin intermediul unui consultant de vanzari Fly Go Voyager apeland numarul de call-center 021.9986 sau vizitandu-ne sucursalele agentiei.

2. Ce tipuri de asigurari puteti incheia?

In procesul de rezervare al biletelor de avion prin intermediul site-ului pot fi achizitionate urmatoarele pachete :
Safe Journey Europeaici puteti descarca pliantul produsului
Safe Journey Worldwide (incl. USA&CANADA)aici puteti descarca pliantul produsului
Safe Journey Worldwide (excl. USA&CANADA)aici puteti descarca pliantul produsului
Storno (Anularea calatoriei)aici puteti descarca pliantul produsului

Alte tipuri de pachete de asigurari Mondial Assistance, va pot fi oferite de consultantii Fly Go Voyager apeland numarul de telefon 021.9986 sau vizitand sucursalele agentiei. Pentru mai multe detalii despre aceste produse puteti descarca brosura.

Care este domeniul de valabilitate al asigurarii?

Pentru pachetul SAFE JOURNEY EUROPE
Europa.

Pentru pachetul SAFE JOURNEY WORLDWIDE
International – protecţie pentru toate tarile din lume (exclus Coreea de Nord).

Pentru pachetele standard Mondial Assistance
International – protectie in intreaga lume
Europa - (Europa in sens geografic, inclusiv statele mediteraneene, Iordania, Insulele Canare si Madeira, Rusia partea europeana inclusiv Moscova si Sankt Petersburg).
Europa cuprinde, în detaliu, următoarele state şi regiuni:
Albania, Algeria, Andora, Austria, Balearele, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Cehia, Ceuta (oraş, spaniol pe coasta Africii de Nord), Cipru, Cisordania, Croaţia, Danemarca, Egipt, Elveţia, Estonia, Federaţia Rusă, Finlanda, Franţa (fără regiunile de dincolo de mare), Ţara Franz Joseph (grup de insule din partea nordică a Oceanului Atlantic), Fâşia Gaza, Georgia, Germania, Gibraltar, Grecia, lordania, lordania de Vest, lrlanda, lrlanda de Nord, lslanda, Israel, Italia, lnsula Jan Mayen (Norvegia), lnsula Bear (Norvegia), lnsulele Azore, lnsula Man, lnsulele Canalului, lnsulele Canare, lnsulele Feroe fără Groenlanda, lnsulele Shetland, Letonia, Liban, Libia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Madeira, Macedonia, Marea Britanie, Malta, Maroc (fără Sahara de Vest), Melilla (oraş spaniol pe coasta Africii de Nord), Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia, Olanda, Orkney (arhipelag scoţian), Platoul Golan, Polonia, Portugalia, România, San Marino, Serbia, Siria, Slovacia, Slovenia, Spania, Spitzbergen (grup de insule administrat de Norvegia), Statul Vatican, Suedia, Tunisia, Turcia, Ucraina, Ungaria

3. Pot achizitiona o asigurare de calatorie Mondial Assistance, daca nu sunt cetatean roman?

Orice persoana care are domiciliul in Romania, Elvetia sau in orice alt stat al Uniunii Europene de cel putin 6 luni, poate incheia o asigurare de calatorie de la Mondial Assistance.

4. Exista limita de varsta la incheierea unei polite de asigurare?

Pentru incheierea politelor de asigurare Mondial Assistance nu exista limita de varsta.

5. Pot incheia o polita de asigurare, dupa inceperea calatoriei?

Incheierea unei polite de asigurare dupa inceperea calatoriei nu este posibila.

6. Ce date sunt necesare pentru incheierea unei asigurari de calatorie?

Pentru incheierea unei asigurarii de calatorie, avem nevoie de numele complet si corect , data de nastere a persoanelor care vor calatori iar in cazul politelor ce includ protectie in cazul anularii calatoriei ( storno) valoarea serviciilor ce vor fi asigurate (pretul pachetului turistic, pretul biletului de avion etc).

7. Ce se intampla daca ma razgandesc in privinta achizitionarii politei de asigurare?

In cazul in care acoperirea politei nu corespunde cerintelor dumneavoastra de protectie, va rugam sa ne anuntati in termen de 14 zile de la primirea documentelor pentru rambursarea primei de asigurare.
Pentru solicitarile de anulare va rugam sa trimiteti asiguratorului Mondial Assistance, un e-mail la urmatoarea adresa: service.ro@mondial-assistance.at sau sa contactati service center-ul Mondial Assistance la numarul de telefon: 021/3122236/38

8. De cand incepe protectia prin asigurare?

In cazul pachetelor cu protectie storno (anularea calatoriei):

protectia prin asigurare incepe odata cu incheierea contractului de asigurare si se sfarseste odata cu inceperea calatoriei. Incheierea asigurarii si plata primei pentru pachetele de asigurari cu protectie pentru anularea calatoriei trebuie sa se efectueze in ziua rezervarii calatoriei. In cazul in care incheierea asigurarii se face mai tarziu, vor fi asigurate numai acele evenimente, care au loc incepand cu a 10-a zi dupa