021 9986
Luni - Vineri 09:00 - 24:00 | Sambata 10:00 - 16:00

Intrebari frecvente asigurari

1. Cum pot achizitiona o asigurare de calatorie?

Poti achizitiona asigurarea de calatorie atât în procesul de rezervare a unui bilet de avion , cât si prin intermediul unui consultant de vânzari Fly Go Voyager.

2. Ce tipuri de asigurari puteti încheia?

În procesul de rezervare al biletelor de avion:
Safe Journey Europeaici puteti descarca pliantul produsului
Safe Journey Worldwide (incl. USA&CANADA)aici puteti descarca pliantul produsului
Safe Journey Worldwide (excl. USA&CANADA)aici puteti descarca pliantul produsului
Storno (Anularea calatoriei)aici puteti descarca pliantul produsului

Alte tipuri de pachete de asigurari Mondial Assistance, va pot fi oferite de consultantii de vanzari Fly Go Voyager. Mai multe detalii despre aceste produse puteti descarca aici brosura.

Care este domeniul de valabilitate al asigurarii?

Pentru pachetul SAFE JOURNEY EUROPE
Europa - (Europa în sens geografic, inclusiv statele mediteraneene, Iordania, Insulele Canare si Madeira, Rusia partea europeana inclusiv Moscova si Sankt Petersburg).

Pentru pachetul SAFE JOURNEY WORLDWIDE
International – protectie în întreaga lume exclusiv / inclusiv USA si Canada

Pentru pachetele standard Mondial Assistance
International – protectie în întreaga lume
Europa - (Europa în sens geografic, inclusiv statele mediteraneene, Iordania, Insulele Canare si Madeira, Rusia partea europeana inclusiv Moscova si Sankt Petersburg).


Europa cuprinde, în detaliu, urmatoarele state si regiuni:
Albania, Algeria, Andora, Austria, Balearele, Belgia, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Cehia, Ceuta (oras spaniol pe coasta Africii deNord), Cipru, Croatia, Danemarca, Egipt, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta (fara regiunile de dincolo de mare), fara Franz Joseph (grup de insule din partea nordica a Oceanului Atlantic), Fâsia Gaza, Georgia, Germania, Gibraltar, Grecia, Iordania, Iordania de Vest, Irlanda, Irlanda de Nord, Islanda, Israel, Italia, Insula Jan Mayen (Norvegia), Insula Bear(Norvegia), Insulele Azore, Insula Man, Insulele Canalului, Insulele Canare, Insulele Feroe fara Groenlanda, Insulele Shetland, Letonia,Liban, Libia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Madeira, Macedonia,Marea Britanie, Malta, Maroc (fara Sahara de Vest), Melilla (oras spaniol pe coasta Africii de Nord), Moldova, Monaco, Muntenegru, Norvegia,Olanda, Orkney (arhipelag scotian), Platoul Golan, Polonia, Portugalia,România, Rusia europeana (inclusiv Moscova si St. Petersburg), San Marino, Serbia, Siria, Slovacia, Slovenia, Spania, Spitzbergen (grup de insule administrat de Norvegia), Statul Vatican, Suedia, Tunisia, Turcia.

3. Pot achizitiona o asigurare de calatorie Mondial Assistance, daca nu sunt cetatean român?

Orice persoana care are domiciliul în România, Elvetia sau în orice alt stat al Uniunii Europene de cel putin 6 luni, poate încheia o asigurare de calatorie de la Mondial Assistance.

4. Exista limita de vârsta la încheierea unei polite de asigurare?

Pentru încheierea politelor de asigurare Mondial Assistance nu exista limita de vârsta.

5. Pot încheia o polita de asigurare, dupa începerea calatoriei?

Încheierea unei polite de asigurare dupa începerea calatoriei nu este posibila.

6. Ce date sunt necesare pentru încheierea unei asigurari de calatorie?

Pentru încheierea unei asigurarii de calatorie, avem nevoie de numele complet si corect , data de nastere a persoanelor care vor calatori iar în cazul politelor ce includ protectie în cazul anularii calatoriei ( storno) valoarea serviciilor ce vor fi asigurate (pretul pachetului turistic, pretul biletului de avion etc).

7. Ce se întâmpla daca ma razgândesc în privinta achizitionarii politei de asigurare?

În cazul în care acoperirea politei nu corespunde cerintelor dumneavoastra de protectie, va rugam sa ne anuntati în termen de 14 zile de la primirea documentelor pentru rambursarea primei de asigurare.
Pentru solicitarile de anulare va rugam sa trimiteti asiguratorului Mondial Assistance, un e-mail la urmatoarea adresa: office.ro@mondial-assistance.at sau sa contactati service center-ul Mondial Assistance la numarul de telefon: 021/3122236/38

8. De când începe protectia prin asigurare?

În cazul pachetelor cu protectie storno (anularea calatoriei):
protectia prin asigurare începe odata cu încheierea contractului de asigurare si se sfârseste odata cu începerea calatoriei. Încheierea asigurarii si plata primei pentru pachetele de asigurari cu protectie pentru anularea calatoriei trebuie sa se efectueze în ziua rezervarii calatoriei. În cazul în care încheierea asigurarii se face mai târziu, vor fi asigurate numai acele evenimente, care au loc începând cu a 10-a zi dupa încheierea asigurarii (exceptii: accident, deces, eveniment elementar). Daca încheierea asigurarii are loc într-un interval de timp mai scurt de 31 zile înaintea calatoriei, protectia de stornare va fi acordata numai daca încheierea asigurarii si rezervarea calatoriei se vor face concomitent.

În cazul celorlalte pachete de asigurare:
- protectia prin asigurare intra în vigoare numai daca prima a fost platita înaintea începerii calatoriei si dureaza din momentul începerii calatoriei, care este cunoscut în momentul încheierii asigurarii, pâna în momentul sfârsitului calatoriei; cel mult în functie de perioada de calatorie aleasa conform tarifului. Daca data emiterii politei si începutul asigurarii sunt identice, protectia prin asigurare începe la ora 0:00 a zilei urmatoare.

9. Care sunt excluderile generale?

Nu exista protectie prin asigurare pentru evenimente relationate cu:
îmbolnavirile de ordin psihic si bolile sistemului nervos (exceptie fac aparitia pentru prima oara a acestora, cu internare stationara, dupa efectuarea rezervarii, respectiv dupa încheierea asigurarii);
Transplanturile de organe (dializa);
HIV+;
Handicapurile psihice sau fizice

Urmatoarele boli si afectiuni existente aflate in corelatie cu anularea calatoriei, întreruperea calatoriei si costurile de tratament în cazul calatoriilor în strainatate, în masura în care acestea au fost tratate stationar sau/si ambulatoriu în ultimele 12 luni înainte de încheierea asigurarii:
Bolile de inima;
Accidentul vascular cerebral;
Bolile de cancer;
Diabetul (de tip 1 + 2);
Migrenele;
Epilepsia;
Scleroza multipla

10. Pentru întrebari referitoare la pachetele de asigurari pe cine pot contacta?

Un consultant de vânzari Fly Go Voyager va poate raspunde cu profesionalism la toate întrebarile si nelamuririle legate de pachetele de asigurari.
De asemenea, puteti contacta asiguratorul Mondial Assistance la service center 021/3122236/38 intre orele 09.00-17.00, de luni pâna vineri.

11. Pe cine contactez daca am o urgenta medicala?

Mondial Assistance va pune la dispozitie un serviciu de asistenta disponibil 24/24 sunând la numarul de urgenta +40 21 312 22 37.



Versiunea Desktop Versiunea Mobil

Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.