021 9986
Luni - Vineri 09:00 - 24:00 | Sambata 10:00 - 16:00

Comportamentul în caz de dauna

În cazul unor probleme medicale în călătorie

În caz de urgenţă medicală, trebuie să ne contactaţi personal sau prin intermediul unei alte persoane cu privire la situaţia dumneavoastră, pentru a putea prelua costurile aferente conform serviciilor incluse în produsul de asigurare achiziţionat. Trebuie, de asemenea, să ne comunicaţi numărul de poliţă, locul unde vă aflaţi, datele de contact şi ce fel de ajutor solicitaţi. Centrala noastră de urgenţă vă stă la dispoziţie la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau e-mail assistance.at@allianz-assistance.at.

În cazul necesităţii anulării călătoriei

Vă rugăm să retineţi că fără notificarea imediată a asigurătorului, nu se mai pot înainta pretenţiile de preluare a costurilor de către asigurător. Orice anulare trebuie anunţată în scris asigurătorului și oficiului de rezervări (agenţia de turism), în termen de 48 de ore, respectiv 2 zile lucrătoare, după apariţia evenimentului asigurat. Orice daună produsă trebuie justificată în baza documentelor originale. De aceea, asiguratul trebuie să păstreze cu atenţie toate documentele care pot fi necesare pentru dovedirea daunelor şi să le trimită (în original) împreună cu polița de asigurare asigurătorului, Mondial Assistance, astfel încât să se evite întârzierea prelucrării dosarului de daună. Anunţul se va face în scris pe adresa de email office.ro@mondial-assistance.at, menţionându-se numărul poliţei, natura evenimentului ce impune anularea călătoriei, numărul persoanelor care anulează călătoria şi datele de contact ale asiguratului ce solicită deschiderea dosarului de daună.

În cazul bagajului deteriorat

În cazul bagajului deteriorat, în timpul transportului, trebuie anunţată imediat compania de transport pentru emiterea unui raport scris. Raportul companiei de transport se va transmite asigurătorului la întoarcerea în ţară în vederea acordării despăgubirii.

Pentru informaţii detaliate referitoare la documentele necesare procesării unui dosar de daună vă rugăm să consultaţi Condiţiile Generale de Asigurare sau să contactaţi service center-ul Mondial Assistance la nr. de tel +40 21 312 22 37 sau e-mail assistance.at@allianz-assistance.at.



Versiunea Desktop Versiunea Mobil

Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.